Σελίδες

16 Σεπ 2013

THINK SHOES

Sneakers

A blast from the past


Ομολογώ ότι αν και αρχικά ήμουν λίγο διστακτική, τώρα πια το λέω δυνατά και υπερήφανα ότι είμαι ενθουσιασμένη με τα sneakers της νέας γενιάς, που μετά την απογείωσή τους τη δεκαετία του 80, κάνουν δυναμική επιστροφή και χώρο στις βιτρίνες  των καταστημάτων.

Κορίτσια δεν χρειάζεται πλέον να θυσιάσουμε το στυλ για την άνεση, καθώς τα νέα sneakers είναι κομψά και γοητευτικά με τρούκς, πούλιες, καρφάκια, δαντέλες, tie-dye, πουά, ριγέ μοτίβα βουτηγμένα σε 80ς neon χρώματα και εκθαμβωτικά μεταλλικά δέρματα, προσδίδοντας θηλυκές πινελιές στα αθλητικά παπούτσια. Αν πάλι δε θέλετε να χάσετε ούτε ένα έξτρα πόντο από τη γοητεία που σας προσφέρουν τα ψηλοτάκουνά σας,  ήρθαν τα wedge sneakers με ενισχυμένη εσωτερική, κρυφή σόλα για να σας χαρίσουν ύψος, αλλά και την άνεση των αθλητικών.

Τα ψηλοτάκουνά μου θα έχουν πάντα μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και στα πόδια μου, αλλά θα έλεγα ψέματα αν δεν παραδεχόμουν ότι φορώ τα καινούργια μου sneakers και πετώ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου