Σελίδες

25 Σεπ 2013

THINK PINK

Μήνας ανασυγκρότησης & αναδόμησης



Το καλοκαίρι όλα φαντάζουν πιο ωραία. Αφήνομαι στη γοητεία της ηλιοκαμένης, ξεκούραστης επιδερμίδας και οι κλεφτές ματιές στον καθρέφτη των διακοπών με ικανοποιούν με ευκολία. Το καλοκαίρι χαρίζει ανάπλαση στην επιδερμίδα και την ψυχή. Μπαίνοντας όμως ο Σεπτέμβρης, το σκηνικό αλλάζει. Ότι έχω αφήσει, το πιάνω από την αρχή. Μήνας ανασυγκρότησης και εντατικής αναδόμησης.

Ξεκινώ με ένα τονωτικό κοκτέιλ (μάσκα + λάδι μαλλιών) για τα μακριά ταλαιπωρημένα μου μαλλιά από τη θερμότητα, τη θάλασσα, τις αλογοουρές, κότσους και γενικότερα τη μεγάλη ποσότητα τσακισμένης τρίχας σε ανοδική πορεία.

Βαριέμαι τις μάσκες μαλλιών. Όμως η νέα μάσκα της Kerastase, CRISTALLISTE, ιδανική για τα μακριά ταλαιπωρημένα μου μαλλιά, είναι ροζ και είναι όνειρο. Έχει υπέροχο άρωμα, ελαφριά υφή και μετά από 10 λεπτά εφαρμογής αφήνει τα μαλλιά μου ενυδατωμένα, πραγματικά λαμπερά και ανάλαφρα, χωρίς να τα βαραίνει. Πραγματικά αξίζουν τα λίγα λεπτά αναμονής!

Και επειδή χρειάζομαι ενισχύσεις, χρησιμοποιώ τη μάσκα μαλλιών συνδυαστικά με το λάδι μαλλιών Elixir Ultimate της Kerastaste, στη χρυσή συσκευασία για εντατική θρέψη. Αφού ξεπέρασα τους αρχικούς μου ενδοιασμούς – ότι ενδέχεται να επιβαρύνει τα λιπαρά μου μαλλιά – δοκίμασα και λάτρεψα σχεδόν όλη τη σειρά λαδιών της Kerastaste. Πολυτάλαντο προϊόν. Απλώνω 2 σταγόνες σε νωπά μαλλιά και ξεμπλέκονται εύκολα, ενώ μετά το στέγνωμα αποκτούν μεταξένια απαλότητα, στιλπνότητα και λαμπερή όψη. Μία σταγόνα στα στεγνά μου μαλλιά αρκεί για να τιθασεύσει το φριζάρισμα και να αναδείξει το χτένισμά μου. Για ακόμα πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα, χρησιμοποιώ το Elixir Ultimate ως θεραπεία leave- in, η οποία δρα στα στεγνά μου μαλλιά, ενώ κοιμάμαι. Καμία αίσθηση λιπαρότητας και υπέροχο, διακριτικό  άρωμα αναδύεται σε κάθε μου κίνηση.

Οι καιροί είναι δύσκολοι και κάθε ευρώ μετράει. Aγόρασα τα δικά μου προϊόντα  Kerastaste μέσω internet σε πολύ χαμηλότερες τιμές από εκείνες των κομμωτηρίων και δωρεάν έξοδα αποστολής! Επιδοθείτε σε έξυπνες αγορές!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου