Σελίδες

9 Φεβ 2014

WISH LIST

Cooking with Love 

Οι μεγαλύτερες λένε ότι "ο έρωτας περνάει από το στομάχι". Δεν είμαι σίγουρη αν ένα καλό πιάτο ή ένα γλυκό είναι αρκετά καλό δόλωμα, ώστε να πιαστούμε μετά από 6-7 χρόνια σχέσης στο δίχτυ του πάθους, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Όμως, είμαι πεπεισμένη ότι ο γάμος σίγουρα περνάει από το στομάχι. Για τον πατέρα μου τα φαγητά της μητέρας μου συναγωνίζονται και κερδίζουν τα καλύτερα εστιατόρια της Θεσσαλονίκης, όχι γιατί η μητέρα μου είναι top μαγείρισσα, αλλά γιατί δημιουργεί πιάτα για EKEINON με φροντίδα και αγάπη.

Συγκέντρωσα λοιπόν έξυπνα εργαλεία, χαριτωμένα σκεύη και αξεσουάρ κουζίνας, που μας βάζουν στο πνεύμα της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου και μας προκαλούν να δημιουργήσουμε πιάτα στολισμένα με αγάπη!

  1. ΙΚΕΑ_PLASTIS Ice Cube Tray_Παγοθήκη
  2. AMAZON_I Love You Cookie Stamp _Σφραγίδα για μπισκότα
  3. AMAZON_Wanted Chip & Dip Hearts Red Melamine_Μπωλ καρδιές για chips & dips
  4. Cook-Shop_Heart Shaped Muffin Mould_Φόρμα Σιλικόνης για muffins καρδιές
  5. TIGER_Πιάτα και μπωλ με καρδούλες
  6. TIGER_Φοντύ σοκολάτας με πηρουνάκια καρδιά
  7. AMAZON_ Flexible Heart Shaped Spatula_Σπάτουλα

1 σχόλιο:

  1. Και ότι σκεφτόμουν πως άραγε μπορείς να φτιάξεις εκείνα τα κουλουράκια με το μήνυμα!
    Τέλεια η σφραγίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή