Σελίδες

12 Φεβ 2014

THINK PINK

3 things


Αυτή η εβδομάδα, είναι εβδομάδα ανακαίνισης και χαμός στο σπίτι. Ανυπομονώ να μπω σε νέες διακοσμητικές και μαγειρικές περιπέτειες στη νέα μας κουζίνα, αλλά και να επιστρέψουμε στη ρουτίνα της καθημερινότητας μας με τον MrA. Θα νιώσω άνετα μόλις ο νέος μας χώρος είναι καθαρός και οργανωμένος, βγάλω τις φόρμες μου, ξεθάψω τα αγαπημένα μου αντικείμενα από τις δεκάδες κούτες και περιποιηθώ τον εαυτό μου. 


Objects of Affection



{ Η συλλεκτική παλέτα Ombres Matelassées Charming της CHANEL με τα υπέροχα γήινα, ουδέτερα  χρώματα και τη βελούδινη συσκευασία προσδίδει αίσθηση πολυτέλειας στο μακιγιάζ, αλλά και στην τσάντα μου }

{ Ένα κολιέ μεγάλο σε όγκο κοντά στο λαιμό με την υπογραφή της χαρισματικής σχεδιάστριας κοσμημάτων  Vassilia  υπήρξε για εμένα αντικείμενο πόθου εδώ και καιρό... }




{ Ειδική παραγγελία από το ταξίδι της αδερφής μου στη Νέα Υόρκη, τα προϊόντα NARS, Copacabana Illuminator και το στικ πολλαπλής χρήσης για τα μάτια, τα μάγουλα και τα χείλια, Orgasm - 1517 The Multiple,  με απίστευτα βελούδινη, κρεμώδη σύνθεση, φωτίζουν το δέρμα μου σαν να έχω μόλις απολαύσει έναν καλό ύπνο }


All the above photos are taken for personal use. Please just make sure to link back to my blog, if you use any of the above images. 

2 σχόλια:

  1. Ζωή,αυτή η ανάρτηση είναι πραγματικά η επιτομή του think pink!!Έχει όλη ατή τη λάμψη,που λίγο-πολύ χρειαζόμαστε στην καθημερινότητά μας!!
    Θα χαρώ πολύ να παραλάβεις ένα βραβείο για 'σενα και το blog σου:http://diaba-zo.blogspot.gr/2014/02/my-first-award.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ανθή! Χαίρομαι που σου αρέσει το blog μου και σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

      Διαγραφή