Σελίδες

27 Ιαν 2014

THINK OUTBOX

Nail Art Cheat


On-the-spot mani

Τα νύχια μας φέτος μετατρέπονται σε καμβά ζωγραφικής και γεμίζουν με λουλούδια, πεταλούδες, καρδούλες, βούλες, περίτεχνα aztec μοτίβα, animal prints. Αν και ήμουν καλή στα καλλιτεχνικά στο σχολείο, δεν ήμουν ένα από εκείνα τα παιδιά θαύματα που κατάφερναν να ζωγραφίζουν με το δεξί χέρι, ενώ ταυτόχρονα έκοβαν με το αριστερό. 

Η μεγάλη πρόκληση λοιπόν για εμένα είναι να επιλέξω ένα λίγο πιο απλό σχέδιο για diy nail art, το οποίο θα καταφέρω να ολοκληρώσω και στα δύο μου χέρια. Μικρές, ολοστρόγγυλες, chic χρυσές βούλες αποφάσισα να στολίσουν τα μπορντό μου νύχια με τη βοήθεια των cotton buds (ξυλάκια για τα αυτιά) σε ρόλο σφραγίδας. Όμως μετά από κάνα δυο κούπες καφέ, το έργο μου όλο και δυσκολεύει… Αποφασίζω λοιπόν να "κλέψω" στη δημιουργική τέχνη των νυχιών αντικαθιστώντας τα ξυλάκια με βαμβάκι με ένα ευφάνταστο gadget, το Nail Art Dotting Tool , το οποίο υπόσχεται ολοστρόγγυλες, μικρές ή μεγάλες βούλες γρήγορα και εύκολα! 

Σας προκαλώ λοιπόν να δημιουργήσετε τη δική σας ξεχωριστή εκδοχή, που θα αποτελέσει το fashion statement της σεζόν και να τη μοιραστείτε μαζί μου στη σελίδα του thinkpink-thinkbig στο facebook.

Gadget mania: Περισσότερα gadgets εδώ: 1, 2, 3

Φωτογραφία από: 1


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου