Σελίδες

31 Οκτ 2013

THINK OUTBOX

Beloved

Χτένισμα on-the-go!


 
Το τελευταίο καιρό οι ώρες που περνώ στο σπίτι μου είναι όλο και λιγότερες. Το αυτοκίνητό μου μοιάζει με κινητή γκαρνταρόμπα-παπουτσοθήκη, ενώ η τσάντα μου κατά τον MrA θυμίζει το τσαντάκι του Sport Billy. Όλα τα απαραίτητα και μη για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα,  θα τα βρεί κανείς εκεί….

Μπορείτε λοιπόν να φανταστείτε τον ενθουσιασμό μου όταν ανακάλυψα τη limited edition (για τα Χριστούγεννα)  βούρτσα Tangle Teezer Compact Styler Beloved, ιδανική για τη τσάντα μου, καθώς είναι σχεδιασμένη χωρίς λαβή και με μοναδικό προστατευτικό κάλυμμα, ώστε να μη σπάνε τα δόντια της. Γρήγορα , εύκολα, ανώδυνα  ξεμπερδεύει τα μαλλιά μου για ένα χτένισμα on-the-go!




Τέλειο δώρο για τα Χριστούγεννα! Εσείς τί λέτε;

xo xo
Ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου