Σελίδες

14 Μαρ 2013

WISH LIST

Στιγμές Αναδόμησης 

Η άνοιξη μπορεί να κάνει δειλά-δειλά την εμφάνισή της, όμως ο αγώνας μου κατά της ξηρότητας στην επιδερμίδα μου από τον ξηρό αέρα, τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα και τα στρώματα από βαριά ρούχα που σιγά-σιγά αποχωρίζομαι, συνεχίζεται….

Μεταξένιο δέρμα και λαμπερά μαλλιά φωτίζουν το πρόσωπο μου και με κάνουν να αισθάνομαι καλύτερα,  ακόμα και εκείνες τις άχαρες μέρες που το μόνο που θέλω είναι να  μείνω κουλουριασμένη σπίτι μου.

Το μυστικό μου; Η καθημερινή περιποίηση, το πρόγραμμα, η ρουτίνα ομορφιάς με mix n match προϊόντα προσιτά και πολυτελή, από μαγαζιά καλλυντικών και φαρμακεία για πιο απαλή, πιο ελαστική, υγιή επιδερμίδα που λάμπει από ομορφιά!



  1. BIODERMA_Sensibio H2O_Διάλυμα καθαρισμού προσώπου & ματιών*
  2. LANCOME_Visionnaire_Serum
  3. FREZYDERM_Aquatic Gel_Ενυδατικό gel*
  4. CLINIQUE_Chubby Stick _Lip Colour Balm
  5. L'OCCITANE_Fleurs Marveilleuses_Κρέμα χεριών
  6. Jabushe_Κρέμα ματιών*

    *Διατίθενται στα φαρμακεία

    Μυστικά Ομορφιάς

    Απαλός και σχολαστικός καθαρισμό για φρέσκια επιδερμίδα. 
    Η ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου ξεκινά με την αφαίρεση κάθε ίχνους μακιγιάζ και ρύπων.  Από την ημέρα που το δοκίμασα, δεν αλλάζω με τίποτα το Sensibio H2O της Bioderma γιατί είναι ένα εξαιρετικά ήπιο διάλυμα, το οποίο δεν επιβαρύνει την επιδερμίδα μου με επιπλέον λιπαρότητα, ενώ καθαρίζει απαλά και αποτελεσματικά το πρόσωπο και μάτια μου (2 σε 1 προϊόν!) χωρίς να τα ερεθίζει!

    Αναδόμηση.
    Με αφορμή την επίσκεψη των πρώτων ρυτίδων έκφρασης και με προτροπή της δερματολόγου μου για ένα extra-boost αναδόμησης, δοκίμασα το serum Visionnaire της Lancome, το οποίο χρησιμοποιώ πλέον ανελλιπώς πρωί-βράδυ πριν την εφαρμογή της ενυδατικής μου κρέμας.  Μόλις αισθάνθηκα τη βελούδινη υφή του να απορροφάται αμέσως από το δέρμα μου, χάθηκαν οι αρχικοί μου ενδοιασμοί μου ότι ο συνδυασμός serum με κρέμα μπορεί να "βαραίνει" την επιδερμίδα μου. Τα αποτελέσματα ήταν άμεσα : φρέσκια , σφριγηλή, νεανική επιδερμίδα.

    Βαθιά ενυδάτωση για μεταξένια επιδερμίδα. 
    Και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, συνδύασα το serum της Lancome με ένα πιο οικονομικό, αλλά ταυτόχρονα  εξίσου αποτελεσματικό προϊόν από το φαρμακείο, το ενυδατικό Aquatic Gel της Frezyderm, που ενυδατώνει και ταυτόχρονα προσφέρει αντιακνεϊκή προστασία.

    Αμέσως μετά το μπάνιο μου και ενώ ακόμα το δέρμα μου είναι νωπό, εφαρμόζω μία λεπτόρρευστη κρέμα σώματος, ώστε να εισχωρήσουν τα ενυδατικά της συστατικά βαθιά στο δέρμα μου.

    Ιδιαίτερη προσοχή στα ευαίσθητα σημεία του προσώπου.  
    Προσέχω ιδιαίτερα ορισμένα σημεία του προσώπου μου, όπως το περίγραμμα των ματιών και των χειλιών μου, όπου η επιδερμίδα είναι εξαιρετικά λεπτή και ευαίσθητη. Το serum της Lancome μπορεί να απλωθεί σε όλο το περίγραμμα των ματιών, ακόμα και στα βλέφαρα, τα οποία αποφεύγω να τα επιβαρύνω καθημερινά με σκιές, που τα αφυδατώνουν και προκαλούν πρόωρη γήρανση.  Για την περιοχή γύρω από τα μάτια μου εφαρμόζω την κρέμα ματιών με πλούσια υφή, Jabushe. Ό,τι υπολείμματα προϊόντων ενυδάτωσης απομένουν στα χέρια μου, τα απλώνω γύρω από τα χείλη μου και στα χέρια μου. Τίποτα δεν πάει χαμένο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου