Σελίδες

16 Νοε 2012

THINK PINK

1 Χρόνος think pink think big


Το think pink think big σήμερα κλείνει ένα χρόνο δημιουργικής έκφρασης και επικοινωνίας. Αποτελεί πλέον αναπόσπαστο και αγαπημένο κομμάτι της πολυάσχολης καθημερινότητάς μου, όπως και κάποιων από εσάς που το διαβάζετε με ενθουσιασμό δίνοντάς μου ιδιαίτερη χαρά. Εμπνέομαι από τα σχόλια, τις προτάσεις σας και εκτιμώ πολύ τη φιλική συμμετοχή των "φωτογράφων" μου, την υπομονή της αγαπημένης μου συνεργάτιδας που με μύησε στις βασικές αρχές της γραφιστικής, αλλά και την ανοχή φίλων, συγγενών και συντρόφου μου που πολλές φορές δοκιμάζεται με την επιμονή μου να συλλέγω, να σημειώνω, να φωτογραφίζω ότι μ’ ενθουσιάζει, μ’ εμπνέει ή με προβληματίζει.

Ας θυμηθούμε λοιπόν μαζί μερικές από τις πιο αγαπημένες μου στιγμές από τις τελευταίες 365 ημέρες στη blogoσφαιρα. Τρελή χαρά όταν το blog πήρε την τελική του μορφή και ανέβασα την πρώτη μου ανάρτηση που φυσικά ήταν ρομαντική και αισιόδοξη. Ένα μήνα αργότερα, φθάνουν τα Χριστούγεννα, γιορτή αγαπημένη, γιορτή μαγική και καταγράφω κάθε στιγμή. Ολοταχώς στην κουζίνα για γλυκές αλχημείες και ως δηλωμένη chocaholic επιλέγω fudgy brownies, όμως η σπιτική λεμονάδα φαίνεται ότι έκανε τους περισσότερους από εσάς to think yummy! Και επειδή "αν δώσεις σε ένα κορίτσι τα σωστά παπούτσια, μπορεί να κατακτήσει τον κόσμο"– Marilyn Monroe, επέλεξα τις πολύχρωμες πλατφόρμες Pargiana, που με απογείωσαν με έξτρα πόντους γοητείας. Έτσι λοιπόν, με ανεβασμένη την αυτοπεποίθηση εκτέλεσα χρέη μοντέλου για την απολαυστική φωτογράφηση my vibe, my style. Σε μαγικά νησιά, σας πήγα τον Ιούλιο με διακοπές εξπρές στους κοσμοπολίτικους Παξούς, υπενθυμίζοντάς σας ότι παρά τις δυσκολίες, ζούμε σε μία χώρα ευλογημένη.

Τώρα αν αναρωτιέστε γιατί γράφω αυτό το blog, έχω να πω πώς πίσω από το think pink think big κρύβεται η ανάγκη ελεύθερης, προσωπικής δημιουργικής έκφρασης – ίσως επαγγελματικό απωθημένο. Ένα είναι σίγουρο, περνάω καλά και ελπίζω το ίδιο και εσείς!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου