Σελίδες

18 Ιουν 2012

THINK PINK

3 things

Jazzing up the ordinary!

Το hotspot της πιο καυτής εποχής του χρόνου είναι για εμένα τα καλοκαιρινά αξεσουάρ, τα οποία φτιάχνουν τη διάθεσή μου ζωηρεύοντας {jazzing up} τις καθημερινές εμφανίσεις μου. Ξετρυπώνω από τα άδυτα της ντουλάπας μου καπέλα, παρεό, φουλάρια, καφτάνια, κολιέ και βραχιόλια, που κάθε ένα από αυτά είναι συνδεδεμένο με ένα διαφορετικό καλοκαιρινό προορισμό {Σκόπελο, Σίφνο, Μύκονο, Κρήτη, Σαντορίνη} ή με λόγο γιορτής και συνοδεύεται με όμορφες αναμνήσεις. 

Shopping στα σοκάκια της Σκοπέλου 


{Φουλάρια και Καφτάνια σε μαγαζί της Σκοπέλου}

Ζωηρά χρώματα με vintage άρωμα για πολύχρωμες και ευδιάθετες στυλιστικές επιλογές!

Wrist Arm Candy

{Birds Nest Bangle by Allison Mooney
 - Βραχιόλια Oxette - Βραχιόλι από διακοπές στην Σκόπελο}

Ανακάλυψα τις υπέροχες χειροποίητες δημιουργίες της σχεδιάστριας κοσμημάτων Allison Mooney στο ηλεκτρονικό κατάστημα etsy.com


Δώρο από καρδιάς.....

{Κολιέ by Roula - Φόρεμα Παραλίας Marks & Spencer Woman}

Το κολιέ της φωτογραφίας σχεδιάστηκε με γνώμονα το προσωπικό μου γούστο, κατασκευάστηκε με μεράκι και μου δωρίστηκε με αγάπη στη γιορτή μου από τη Ρουλίτσα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου