Σελίδες

3 Απρ 2012

THINK CREATIVE


Υποδεχόμαστε το Πάσχα με εορταστική διάθεση!



Απλό, αλλά υπέροχο πασχαλινό τραπέζι!          
Τα διαφορετικά βάζα σε παστέλ αποχρώσεις με φρέσκα λουλούδια "κλέβουν την παράσταση"
Όταν ήμουν μικρή, η θλίψη μου ήταν μεγάλη όταν έφθανε το Πάσχα, γιατί δεν είχα "χωριό", που θα μου έδινε την ευκαιρία να ασπαστώ τα τοπικά έθιμα και να ανταλλάξω εμπειρίες με τους συμμαθητές μου κατά την επιστροφή στην τάξη. Τη θλίψη μου ξεχνούσα με μία βόλτα στην αγορά για πασχαλιάτικα παπουτσάκια, δώρο της νονάς.

Η μετάβαση από τη βαθιά λύπη του πένθους στη χαρά, που βιώνουμε το Πάσχα, αποσυντονίζει τη διάθεσή μου. Όμως, τα χρώματα και αρώματα της άνοιξης δίνουν μία νότα αισιοδοξίας. Φροντίζω λοιπόν να υπάρχουν φρέσκα λουλούδια στα βάζα, πασχαλινές λιχουδιές και στολίδια, που μαζί με την οικογένειά μου και φίλους συμβάλλουν στη δημιουργία μίας ζεστής, εορταστικής ατμόσφαιρας. 



Αντί για το κλασσικό σοκολατένιο αβγό, δωρίστε ευφάνταστες πασχαλινές λιχουδιές.

Λιχουδιές σε κάθε γωνιά του σπιτιού!

Επειδή λατρεύω τα χριστουγεννιάτικα δέντρα, γιατί να μη στολίσουμε και πασχαλινά δέντρα σε παστέλ αποχρώσεις.....

Τα cupcakes "παίζουν" σε κάθε γιορτή!

Φωτογραφίες από: 1, 2, 3, 4, 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου