Σελίδες

29 Φεβ 2012

THINK SHOES


Brogue Oxfords

Παπούτσια δανεισμένα από την ανδρική γκαρνταρόμπα για casual-cool εμφανίσεις 

Photos by Paschalis

Τα νέα μου Steve Madden Oxford Brogues

Προέρχονται από τα Oxonians, μποτάκια με σχισμές στα πλάγια, τα οποία έγιναν δημοφιλή στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης το 1800. Απέκτησαν κορδόνια και χαμηλό τακούνι, δηλαδή τη μορφή σκαρπινιού με στενό καμπυλωτό μπροστινό μέρος και χαρακτηριστικά τρυπητά σχέδια (τα Brogue Oxfords) ή χωρίς (τα Oxfords), μετά την επανάσταση των φοιτητών της Οξφόρδης ενάντια στα μποτάκια. *
 
Botegga τύπου Oxonians
 
Πριν από ενάμιση περίπου χρόνο, πριν ακόμη κάνουν την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά, η αδερφή μου έφερε ένα ζευγάρι Mauro Leone από το Μιλάνο και μου τα παρουσίασε ως το νέο hot trend στα παπούτσια. Αν και λάτρης των παπουτσιών, πρέπει να ομολογήσω ότι αρχικά δεν ενθουσιάστηκα με τα Oxfords, καθώς επί της παρούσης είχα μία πιο κοριτσίστικη διάθεση. 


Mauro Leone Oxford Brogues από το Μιλάνο
 
Φέτος, φορεμένα από τις Ελληνίδες σε πολλές διαφορετικές εκδοχές (με κορδόνια ή χωρίς, μονόχρωμα ή δίχρωμα, δερμάτινα, suede, μεταλιζέ, λουστρίν) σίγουρα δεν πέρασαν απαρατήρητα.  

Στις εκπτώσεις, αποφάσισα λοιπόν να επενδύσω σ’ ένα μπεζ-ροζ ζευγάρι, άνετων Steve Madden Oxford Brogues που θα φορεθεί την άνοιξη, αλλά και το φθινόπωρο, ενώ παράλληλα ξεκίνησα την αναζήτηση στυλιστικών συνδυασμών του νέου μου αποκτήματος με κομμάτια της ανοιξιάτικης γκαρνταρόμπας μου.
  
 Star Style
  
I LOVE this look! 


*Πηγή:  http://en.wikipedia.org/wiki/Oxford_shoe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου