Σελίδες

22 Απρ 2014

THINK GREEN


iOrganise my life

 

I believe that I am a well organised person. But lately, the fact that I am working from home, my habit to collect or make a note of anything that inspires me, as well as my addiction to any kind of list, added distressing paper clutter to our everyday life.

The time has come for me to embrace the modern technology and join a new, well organised, paper-free world. Hence, I downloaded on my laptop and smartphone the Evernote application that I call my "digital brain", since it allows me to put everything (handwritten, typed or audio notes, images, documents, web clips) in one digital place and instantly have access to them across the devices I use (laptop, smartphone, tablet), no matter where I am.

Top 5 reasons I am thrilled with the Evernote app:

1) I read a cool article on the internet and I want to share it with you guys at some point. The Evernote app enables me through web clipper to save the entire webpage (text, images and link) to my Evernote account folder. 

2) Believe it or not, the best ideas for my blog strike when I am driving. Using the Evernote app, I can record audio notes via my mobile phone and store them for later use.

3) In my creative world, a picture is worth a million words. I use Evernote’s camera to snap a photo of the object of affection that I may include in my next wish list, or even to photograph and file the contact details of a potential colleague or customer, that I met at a networking event.

4) Since effective communication helps everyone on my team stay on top of developments with projects and customers, I was thrilled to find out that I can, not only share, but also e-mail my typed or even handwritten notes and to-do lists from Evernote to my collegues, as well as to send notes to my Evernote e-mail account.

5) When inspiration strikes, if you (like me) still find it difficult not to reach the adorned, colourful Post-it Notes that surround my PC screen or clutter the fridge door, Evernote lets me digitally replicate them through its Post-it Note camera , categorise, organise and share any Post-it Note. Just choose the size and colour!



Πιστεύω ότι είμαι ένα καλά οργανωμένο άτομο. Όμως, τους τελευταίους μήνες, το γεγονός ότι δουλεύω από το σπίτι σε συνδυασμό με την έμφυτη συνήθειά μου να συλλέγω ή να σημειώνω ότι μ’ ενθουσιάζει και την εξάρτησή μου από κάθε είδους λίστα, οδήγησε σε μεγάλη αναστάτωση, καθώς γίνεται το αδιαχώρητο από χαρτιά και αρχεία στο μικρό μας διαμέρισμα.

Ήρθε λοιπόν ο καιρός να ενστερνιστώ τη μοντέρνα τεχνολογία και να αφεθώ σε ένα καινούργιο, πολύ καλά οργανωμένο κόσμο χωρίς χαρτιά. "Κατέβασα" στο laptop και το κινητό μου την εφαρμογή Evernote, η οποία πλέον αποτελεί το "ψηφιακό μου μυαλό", αφού μου επιτρέπει να αρχειοθετώ τα πάντα (γραπτές ή φωνητικές σημειώσεις, φωτογραφίες, links, αρχεία) ενώ συγχρονίζεται με όλες τις συσκευές που χρησιμοποιώ (laptop, smartphone, tablet), ώστε να έχω πρόσβαση σε αυτά όπου και αν βρίσκομαι.

5 λόγοι που με "κέρδισε" η εφαρμογή Evernote:

1) Διαβάζω ένα cool άρθρο στο internet που και θέλω να το μοιραστώ κάποια στιγμή μαζί σας. Mέσω του web clipper, αρχειοθετώ αμέσως τη διαδικτυακή σελίδα (κείμενο, φωτογραφίες και link) στο φάκελό μου στην εφαρμογή Evernote.

2) Όταν οδηγώ μου έρχονται οι καλύτερες ιδέες για το blog. Η εφαρμογή Evernote μου δίνει τη δυνατότητα να κρατώ φωνητικές σημειώσεις μέσω του κινητού μου.

3) Μία εικόνα ίσον χίλιες λέξεις. Χρησιμοποιώ την κάμερα της εφαρμογής Evernote για να αποθανατίσω  ένα αντικείμενο πόθου ώστε να θυμηθώ να το συμπεριλάβω στην επόμενη wish list, αλλά και για να φωτογραφίσω και να αρχειοθετήσω τα στοιχεία της κάρτας ενός πιθανού συνεργάτη ή πελάτη, που γνώρισα σε ένα networking event. 

4) Επειδή στη δουλειά μου δίνω προτεραιότητα στην καλή επικοινωνία με τους συνεργάτες μου, ενθουσιάστηκα όταν ανακάλυψα ότι μπορώ όχι μόνο να μοιράζομαι, αλλά και να στέλνω τις ηλεκτρονικές, ή γραπτές σημειώσεις μου από την  εφαρμογή Evernote στους συνεργάτες μου μέσω e-mail, καθώς επίσης να στέλνω αρχεία προς την εφαρμογή Evernote για αρχειοθέτηση.

5) Εάν πάλι δυσκολεύστε, όπως εγώ, να απαλλαχθείτε από τα λατρεμένα Post-it Notes, που γεμίζουν την οθόνη του υπολογιστή ή την πόρτα του ψυγείου, η εφαρμογή Evernote δίνει τη δυνατότητα να φωτογραφίσουμε, να αναπαράγουμε ψηφιακά, να αρχειοθετήσουμε και να τα μοιραστούμε.



Φωτογραφία από / Photo from: 1
Video from: 2

1 σχόλιο: