Σελίδες

11 Μαρ 2014

THINK BIG

Girl on a Budget

Στην εφηβεία μου πειραματιζόμουν με τα προϊόντα Seventeen, Body Shop, Bourjois, λάτρευα το Liposan με χρώμα για το σχολείο, ενώ πέρασα στην ενήλικη πια φάση της ζωής μου παρέα με τη Clinique. Μεγαλώνοντας και κερδίζοντας με πολύ κόπο τα δικά μου χρήματα, αποφάσισα ότι αξίζω το καλύτερο. Βλέπετε η ματαιοδοξία μου κι εγώ κάποιες φορές συναντιούνται και βγάζουν τον μηνιαίο μου προϋπολογισμό νοκ άουτ. Πέρασα λοιπόν στην ελίτ της κοσμετολογίας και αντιγήρανσης, πιστεύοντας ότι έτσι οχυρώνω το δέρμα μου ενάντια στο χρόνο με τον καλύτερο τρόπο.

Ήταν η δερματολόγος μου εκείνη που μου άνοιξε τα μάτια στους άγνωστους θησαυρούς που κρύβονται στα ράφια των φαρμακείων (Nuxe, La Roche Posay, Bioderma, Vichy κ.λπ.), που σε συνδυασμό με 1-2 high end προϊόντα (π.χ. CHANEL, Lancome, Shiseido κ.λπ.) γίνονται θαύματα! Υποψιασμένη πια, έψαξα και έμαθα ότι μεγάλοι όμιλοι εταιριών, παράγουν και προωθούν luxury, ακριβά προϊόντα περιποίησης/μακιγιάζ και λίγο αργότερα οι ίδιοι λανσάρουν παρόμοια οικονομικότερα προϊόντα, που απευθύνονται στο ευρύ καταναλωτικό κοινό και δεν υστερούν σε σύνθεση, ενώ προσφέρουν θεαματικά αποτελέσματα.

 {Scandal Eyes Liquid Eye Shadow Paint για πανεύκολο Smokey Eye}

Επειδή λοιπόν οι καιροί είναι δύσκολοι, βρίσκομαι σε αναζήτηση οικονομικών - ποιοτικών προϊόντων, τα οποία παράγονται από εταιρείες που επενδύουν χρήματα στην Έρευνα & Ανάπτυξη (R&D) και θα γεμίσουν το νεσεσέρ μου, χωρίς να αδειάσουν το πορτοφόλι μου.

Αν και είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτική με τις κρεμώδεις σκιές, καθώς συνήθως "γλιστρούν" από το λιπαρό μου δέρμα, αποφάσισα να ενδώσω στο ιριδίζον metallic trend στα μάτια επιλέγοντας την bronze απόχρωση Rich Russet της Rimmel London (Βρετανική εταιρία που από το 1834 επενδύει στο χώρο της κοσμετολογίας) και ξοδεύοντας μόνο 6,49€ εδώ.

Μετά από πολύωρη δοκιμή έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Η Scandal Eyes σκιά της Rimmel London είναι λεπτόρευστη, την απλώνω εύκολα με το δάχτυλο μου ακόμα και μέσα στο αυτοκίνητό μου, δεν πιάνει χώρο στην τσάντα μου, "στέκεται" στο δέρμα μου και έχει εντυπωσιακή διάρκεια. Την χρησιμοποίησα ως  βάση για τις αγαπημένες μου σκιές σε σκόνη "All that Glitters" της MAC και "Terracotta" της Laura Mercier για ένα πιο έντονο αποτέλεσμα το βράδυ, αλλά και μόνη της το πρωί.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου