Σελίδες

13 Αυγ 2013

WISH LIST

Beauty & the Beach

Καλοκαίρι για εμένα σημαίνει παραλία, θάλασσα, άνεση, απλότητα και χαλαρή διάθεση, τόσο στο ντύσιμο, όσο και στο μακιγιάζ. Πέρσι επιβίωσα με 2-3 bikinis, παρεό, φορεματάκια θαλάσσης, τις plastic fantastic σαγιονάρες μου, mix n match σορτσάκια και t-shirts, αλλά ποτέ δε λείπουν από το νεσεσέρ των διακοπών μου προϊόντα περιποίησης που προσφέρουν αντηλιακή προστασία, ενυδάτωση, αναζωογόνηση και ενισχύουν μία επιμελώς ατημέλητη εμφάνιση.

Λίγο πριν της Αυγουστιάτικες διακοπές μου, η λίστα για το νεσεσέρ μου περιλαμβάνει:

  1. H&M _4-pack Hairbands_Λαστιχάκια
  2. L'OREAL_MATT & MESSY_Salt Spray
  3. KORRES _Mango Lip Butter_Lip Balm
  4. KORRES_Ciel No82_Βερνίκι Νυχιών
  5. HAWAIIAN Tropic_Silk Hydration SPF30_Αντηλιακή Λοσιόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου