Σελίδες

8 Μαΐ 2013

WISH LIST

Για τη μανούλα

Στα μάτια μου και στην καρδιά μου είναι η πιο όμορφη, γλυκιά και τρυφερή απ’ όλες. Μ’ ένα μοναδικό, ανιδιοτελή τρόπο καταφέρνει να κάνει τα αδύνατα δυνατά, τα δύσκολα εύκολα. Αντιμετωπίζει τις δυσκολίες με αισιοδοξία, ξεβολεύεται για να βολευτούμε εμείς, ενώ δε σταματά ποτέ να σκέφτεται για 2, μία για το παιδί της και μία για εκείνη. Δε ζητά τίποτα παραπάνω από ένα χαμόγελο και μία αγκαλιά. Αυτή είναι η δική μου μαμά… και αυτή την Κυριακή γιορτάζει μαζί με τις μανούλες όλου του κόσμου.

Σκεπτόμενη στιγμές χαλάρωσης και ηρεμίας για τη δική μου μανούλα, ετοίμασα μία λίστα με πιθανά δώρα, που κανένα από αυτά δεν είναι αρκετό για να χωρέσει την ευγνωμοσύνη και βαθιά μου εκτίμηση, όμως είναι αρκετά για να την κάνουν ευτυχισμένη που τη θυμάμαι και την τιμώ!


  1. Accessorize_Tamara Animal Kaftan_Καφτάνι
  2. IKEA_PS_Πολυθρόνα Εξωτερικού Χώρου
  3. IPANEMA_Aztec Wedge Flip Flops_Σαγιονάρες
  4. Folli Follie_Signature _Βραχιόλι
  5. F. SCOTT FITZERALD_The Great Gatsby_Βιβλίο
  6. HEI POA_Nacre Mother of Pearl Gold Oil_Λάδι για χρυσαφένια λάμψη
  7. Achilleas Accessories_Ψάθινη Τσάντα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου