Σελίδες

2 Ιαν 2012

THINK BIG


Στόχοι 2012





"Αν θες να είσαι ευτυχισμένος, βάλε ένα στόχο που θα οδηγεί τις σκέψεις σου, θα απελευθερώσει την ενεργητικότητά σου και θα σου δώσει ελπίδες" ANDREW CARNEGIE (Αμερικανός μεγιστάνας)

Κάθε χρόνο, τέτοια μέρα συνήθως κάνουμε τον απολογισμό της χρονιάς, κάνουμε εσωτερική ενδοσκόπηση και επαναπροσδιορίζουμε τις σχέσεις μας. Ελπίζουμε πως θα κάνουμε μια καινούργια αρχή και ο καινούργιος χρόνος είναι μια ακόμα ευκαιρία.

Έτσι και για εμένα οι γιορτές έδωσαν αφορμή για άφθονες σκέψεις. Κάνοντας τον δικό μου απολογισμό της χρονιάς, το 2011 ήταν ένας χρόνος εξαιρετικής προσπάθειας και υπομονής τόσο σε επαγγελματικό επίπεδο, όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Η πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας μας , έβαλε πολλούς από τους στόχους σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας μου σε αναμονή. Κάποια σχέδια και προθεσμίες ανατράπηκαν και οι στόχοι του 2011 πήραν τη μορφή ανεκπλήρωτων ονείρων.

Όμως είμαι ευτυχισμένη γιατί στάθηκαν δίπλα μου άνθρωποι που με εκτιμούν, σέβονται, αγαπούν, πιστεύουν σε εμένα και μου δίνουν δύναμη το 2012 να πορευθώ πιο δυναμικά και αισιόδοξα.

Η δημιουργία αυτού του blog δεν είχε συμπεριληφθεί στους στόχους του 2011, αλλά σίγουρα απελευθέρωσε την ενεργητικότητά και δημιουργική μου σκέψη, ενώ δίνει ελπίδες για ακόμα πιο ευφάνταστη και εποικοδομητική επικοινωνία.

Ξέρω πολύ καλά ότι με την αλλαγή του χρόνου μαγικές αλλαγές δε θα γίνουν. Πήρα λοιπόν και φέτος χαρτί και μολύβι και κατέγραψα τους στόχους για το 2012, αλλά και το σχέδιο εκπλήρωσής τους. Υποσχέθηκα να είμαι ακλόνητη στις αποφάσεις μου, αλλά φέτος πιο ευέλικτη στον τρόπο υλοποίησής τους.

Σύμφωνα με τον GRAHAM GREEN (Βρετανός συγγραφέας): "Η απελπισία είναι η τιμή που πρέπει να πληρώσεις όταν επιμένεις σε έναν ακατόρθωτο στόχο"

Φροντίστε λοιπόν οι στόχοι σας για το νέο έτος να είναι SMART

Specific – Συγκεκριμένοι 
Πρέπει να είμαστε πολύ ξεκάθαροι για το τι θέλουμε να πετύχουμε και πώς θα το πετύχουμε. Ένας στόχος χωρίς σχέδιο είναι απλά μία ευχή.

Measurable – Μετρήσιμοι
Την επόμενη χρονιά θα πρέπει να είμαστε σε θέση να προσδιορίσουμε τα οφέλη των στόχων που θέσαμε την προηγούμενη χρονιά.

Attainable – Εφικτοί
Πρέπει πάντοτε να λαμβάνουμε υπόψη μας τους πόρους και δυνατότητες που έχουμε στη διάθεσή μας.

Realistic – Ρεαλιστικοί
Για να πετύχουμε ένα μακρινό στόχο, πρέπει να προχωράμε με μικρά, αλλά σταθερά βήματα.

Time-Bounded – Χρονικά Δεσμευτικοί 
Στόχοι χωρίς προθεσμίες που μεταφέρνονται από τον έναν χρόνο στον άλλο είναι ανεκπλήρωτα όνειρα.

Το 2012 ας είναι η δική σας χρονιά
Ό,τι επιθυμείτε να το έχετε
Ό,τι έχετε να μην το χάσετε
Ό,τι χάσατε να το ξανακερδίσετε
Ό,τι κερδίσετε να το χαρείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου